منو اصفهان ، دروازه شیراز ، ابتدای چهارباغ بالا ، کوی بهار آزادی ، مجتمع بهار ، طبقه دوم - تلفن : 36206186 - 09383657786
درمان قطعی خونریزی رحمینوبت دهی اینترنتیجراحی زیبایی و ترمیمی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زیبایی و ترمیمی / سؤالات رایج لابیاپلاستی

سؤالات رایج لابیاپلاستی

لابیاپلاستی با لیزر یا جراحی ؟

لیزریکی از جدیدترین متدهای روز دنیا در عملهای زیبایی زنان و بخصوص عمل زیبایی واژن است. در عمل لابیاپلاستی دقت بالای لیزر در برش می تواند باعث زیباتر شدن هرچه بیشتر نتیجه عمل شود. از دیگر مزایای لابیاپلاستی با لیزر این است که دوران نقاهت بعد از عمل کاهش پیدا می کند. البته انتخاب نوع عمل ( لیزر یا جراحی ) بستگی به میزان بزرگی و دفورمیتی لابیا دارد .
در بسیاری از موارد لابیاپلاستی با لیزر، شخص می تواند بعد از نیم ساعت استراحت در مطب بدون هیچ مشکلی به منزل برگردد. در عمل زیبایی واژن با لیزر معمولا نیازی به بخیه نیست و اگر نیاز باشد تنها یکی دو بخیه کافی است. البته باید دقت داشته باشید برخلاف آنچه تبلیغ می شود لابیاپلاستی با لیزر برای همه مناسب نیست و تشخیص نوع عمل که با لیزر انجام شود یا با جراحی ، به عهده متخصص و جراح زیبایی زنان است.

آیا لابیاپلاستی باعث کاهش میل جنسی می شود؟

خیر.بر خلاف آنچه تصور می شود لابیاپلاستی باعث کاهش میل جنسی نمی شود. زیرا به اعصاب ناحیه کلیتوریس آسیبی وارد نمی شود .حتی با افزایش اعتماد به نفس خانمها ، باعث افزایش میل جنسی و رضایت زوجها از رابطه زناشویی می شود.اگرجراح شما همزمان با انجام لابیاپلاستی عمل هودوپلاستی را هم انجام دهد و مهارت کافی نداشته باشد ، می تواند موجب آسیب به اعصاب کلیتوریس و کاهش ارگاسم شود. به همین دلیل دقت داشته باشید برای انجام لابیاپلاستی حتما به جراح زیبایی زنان باتجربه مراجعه کنید.

آیا لابیاپلاستی درد دارد؟

خیر. بعضی از خانمها گمان می کنند لابیاپلاستی یک جراحی دردناک است. با انتخاب بهترین دکتر لابیاپلاستی جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. این عمل طی چندین مرحله بی حسی موضعی انجام می شود. شما در طی عمل هیچگونه درد و سوزشی را احساس نخواهید کرد. قبل و بعد از عمل میتوانید از شیاف مسکن هم استفاده کنید و مراقبتهای بعد از لابیاپلاستی و توصیه های پزشک را هم با دقت انجام دهید.

لابیا پلاستی در چه مواردی نباید انجام شود؟

آیا بعد از لابیاپلاستی احتمال بزرگ شدن مجدد لابیاها وجود دارد؟

خیر. بعد از کوچک کردن لابیاها امکان بزرگ شدن مجدد انها وجود ندارد. در بارداری ممکن است در اثر تغییرات هورمونی افزایش حجم لابیاها همانند نواحی دیگر بدن اتفاق بیفتد که مدتی بعد از آن به حالت طبیعی برمی گردند.از بین عملهای زیبایی واژن ، تنگ کردن واژن و پرینورافی با زایمان احتمال برگشت مشکل وجود دارد.

هزینه لابیاپلاستی در اصفهان:

هزینه انجام لابیاپلاستی ، بستگی به وسعت مشکل و جراحی ، روش لابیاپلاستی ( لیزر یا جراحی ، سرپایی یا بیمارستان ) ، و انجام یا عدم انجام اقدامات همزمان ( روشن سازی واژن ، تنگ کردن واژن ، بالا کشیدن مثانه ، پرینورافی ، هودوپلاستی و.....) برای هر شخص ، متفاوت است و پس از معاینه و مشاوره مشخص خواهد شد.

بهترین لابیاپلاستی در اصفهان :

اگر شما هم از دفورمیتی و بدشکلی ناحیه تناسلی خود رنج می برید و خواهان انجام لابیاپلاستی دراصفهان و بهترین نتیجه عمل هستید ، طبیعی است که باید بهترین جراح زیبایی زنان را انتخاب کنید . پس از مراجعه به پزشک جراح زیبایی زنان در اصفهان ، از نظر لگن و ناحیه پرینه مورد معاینه و بررسی قرار گرفته و پس از مشاوره با پزشک ، جهت انتخاب بهترین روش جراحی زیبایی واژن و جوانسازی واژن ، راهنمایی لازم را دریافت خواهید کرد.

کلینیک فوق تخصصی دکتر منصوره پژمان منش ، یکی از بهترین پزشکان متخصص و جراح زیبایی زنان در اصفهان ، با استفاده ازامکانات و دانش روز و تکنیک های نوین ، پذیرای بانوان عزیز جهت انجام انواع جراحی های ترمیمی و زیبایی و جوانسازی بانوان می باشد . شما عزیزان در صورت تمایل می توانید با شماره تلفن های زیر هماهنگ فرمایید:
03136206186
09383657786

دکتر منصوره پژمان منش جراح و متخصص زنان و زایمان ، فوق تخصص نازایی و IVF
آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ش م [ 1399-03-29 ]
خانم دکتر پژمان منش عزیزم .خیلی ازعملم راضیم. الان حدود پنج ماه از لابیاپلاستی میگذره و فرم طبیعی پیدا کرده .ازتون ممنونم. شما توجراحی زیبایی واژن بهترینین.

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
سرطان تخمدانسرطان تخمدان

تحقیقات مختلف نشان داده اند که مصرف داروهای تحریک تخمدان و عوارض داروهای نازایی در درمان ناباروری ، نقشی در ایجاد سرطان تخمدان در آینده .... ... ادامه مطلب

عوارض ناهنجاری های جفت در بارداریعوارض ناهنجاری های جفت در بارداری

در اوایل بارداری جفت در بسیاری موارد در موقعیت پایین رحم قرار دارد . دراین موارد توصیه می شود جهت پیشگیری از خونریزی سه ماه اول حاملگی ، مادر باردار ... ادامه مطلب

خونریزی نیمه دوم بارداریخونریزی نیمه دوم بارداری

خونریزی پشت جفت که در اوایل بارداری ایجاد می شود ، ممکن است تا سه ماهه دوم بارداری باقی مانده و باعث خونریزی شود.لکه بینی بعد از ... ادامه مطلب

بیوگرافی

دکتر منصوره پژمان منش
رتبه برتر بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان
فلوشیپ فوق تخصصی ناباروری، IVF و لاپاراسکوپی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
عضو انجمن باروری وناباروری ایران ( ISRM )
مسؤول فنی مرکز ناباروری بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان
دوره جراحی زیبایی زنان


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین