منو اصفهان ، دروازه شیراز ، ابتدای چهارباغ بالا ، کوی بهار آزادی ، مجتمع بهار ، طبقه دوم - تلفن : 36206186 - 09383657786
جراحی زیبایی و ترمیمینوبت دهی اینترنتیفریز تخمک و جنین

مراحل آی وی اف

آی وی اف در اصفهان:

آی وی اف یکی از قطعی ترین و بهترین روشهای کمک باروری در زوجهای نابارور می باشد.تمام مراحل آی ی اف ، توسط پزشکان فوق تخصص نازایی انجام میشود.لازم به ذکر است که قبل ازشروع سیکل درمان ، حضورزوجین در جلسه مشاوره ضرورت دارد و تمام مراحل درمان آی وی اف ، مزایا و عوارض ای وی اف توضیح داده خواهد شد. تمام امکانات درمان نازایی زوجها از جمله IVF و پی جی دی در مراکز ناباروری اصفهان در دسترس می باشد.

مراحل انجام آی وی اف :

مراحل IVF بطور خلاصه به ترتیب زیر می باشد:

1- تحریک تخمکها:

درسیکلهای IVF پس از انجام مشاوره و آزمایشات و بررسی های لازم توسط پزشک فوق تخصص نازایی و آی وی اف ، داروهای محرک تخمدان تجویز می شوند.در روز 3-2 سیکل قاعدگی بعد از انجام سونوگرافی واژینال ، مصرف داروهای تحریک تخمک گذاری که باعث رشد تعداد زیادی فولیکول میشوند، شروع میشود. در طی مدت مصرف دارو لازم است متخصص ناباروری ، چند بار سونوگرافی واژینال جهت بررسی سایز و تعداد فولیکولها انجام دهد. زمانی که فولیکولها به سایز مناسب 18-17 میلی متر رسیدند امپول HCG جهت تحریک تخمک گذاری تزریق میشود.

2- پانکچر:

32-36 ساعت بعد از تزریق HCG ، طی یک بیهوشی مختصر ، عمل تخمک گیری با برداشتن تخمکها از راه واژن و با هدایت سونوگرافی انجام میشوند. تمام مایع داخل فولیکولها که حاوی تخمک هستند با سوزن کشیده شده و تحویل آزمایشگاه میگردد.در موارد نادر، امکان دارد لازم باشد که براي برداشتن تخمك از لاپاراسکوپی استفاده شود.

3- لقاح با اسپرم :

با استفاده از تكنولوژی پیچیده آزمایشگاهی، تخمك به دست آمده از تخمدان زن را با اسپرم با کیفیت که شستشو داده شده ، تلقیح كرده و سپس تخم حاصل در محیط آزمایشگاهی 48 تا 72 ساعت نگهداری شده و رشد داده می شود . در مواردی ممکن است جنین ها داخل دستگاهی به نام Time Laps گذاشته شوند.

4- انتقال جنین به داخل رحم :

پس از اطمینان از نبود اختلالات ژنتیك ، جنین چند روزه در رحم مادر کاشته میشود.انتقال جنین یا کاشت جنین بصورت سرپایی و با استفاده از کاتتر ظریف و مخصوصی تحت گاید سونوگرافی شکمی انجام میشود.

5- فریز جنین :

درصورتی که تعداد جنینها زیاد باشد ، جنین های اضافی در محیطهای مخصوص در آزمایشگاه فریز شده و درموقع مناسب میتوان برای کاشت مجدد جنین از انها استفاده کرد.

بهترین فوق تخصص ای وی اف اصفهان:

دکتر منصوره پژمان منش متخصص زنان و زایمان ، فوق تخصصی نازایی و آی وی اف ، با ارایه بهترین و مؤثرترین روشهای درمان ناباروری ، از پزشکان برتر ناباروری در اصفهان می باشند.جهت رزرو نوبت به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید.

دکتر منصوره پژمان منش جراح و متخصص زنان و زایمان ، فوق تخصص نازایی و IVF
آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :invalid [ 1402-11-10 ]
به خاطر عفوت شدید لوله رحمم را عمل کردم برداشتم ایا میشه ای واف کرد ویه دختر دارم برای تعیین جنسیت

نرکس جلیلوند [ 1401-05-03 ]
وقت بخیرخانمی ۴۲ ساله هستم همسرم ۶۲ساله میخاستم بچه داربشم ایابااین سن میتونیم هرازدواج دوممونه بچه هم داریم

نجمه ح [ 1399-08-12 ]
سلام در کرمان یک بار ای وی اف شدم گفتن تعدادتخمک 3تاهست وضعیف ایا برای باردوم میشود امیدوار بود یانه وبرای پسردارشدن رفتم ودو دختر دارم

ندا دانش [ 1399-08-11 ]
سلام من ۳۵ سالمه و پنج سال ازدواج کردم همسرم ۵۰ سالشه و یک دختر ۱۸ ساله داره و دیابت نوع دوم داره و انسولین استفاده می کنه و مشکلش اینه که اسپرم از طریق ادرار از بدنش دفع میشه می خواستم بپرسم که راه حلی برای بارداری من وجود داره و باید چی کار کنم ؟

اعظم اکبری [ 1399-08-07 ]
سلام ببخشیدهزینه ای وی اف چند؟؟ایااین مراحل دردهم داره؟؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
سندرم پیش از قاعدگیسندرم پیش از قاعدگی

سندرم پیش از قاعدگی معمولا در افرادی که تخمک گذاری و سیکل های منظمی دارند ایجاد می شود. علایم سندرم پیش از قاعدگی در حدود دو هفته قبل از شروع پریود ... ادامه مطلب

عوارض ناهنجاری های جفت در بارداریعوارض ناهنجاری های جفت در بارداری

در اوایل بارداری جفت در بسیاری موارد در موقعیت پایین رحم قرار دارد . دراین موارد توصیه می شود جهت پیشگیری از خونریزی سه ماه اول حاملگی ، مادر باردار ... ادامه مطلب

شرایط بارداری در سن بالاشرایط بارداری در سن بالا

بارداری در سن بالا جزو حاملگی های پر خطر محسوب می شود و مراقبت های دوران بارداری باید بصورت ویژه صورت گیرد. در این شرایط، ازمایشات و.... ... ادامه مطلب

بیوگرافی

دکتر منصوره پژمان منش
رتبه برتر بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان
فلوشیپ فوق تخصصی ناباروری، IVF و لاپاراسکوپی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
عضو انجمن باروری وناباروری ایران ( ISRM )
مسؤول فنی مرکز ناباروری بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان
دوره جراحی زیبایی زنان


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین