منو اصفهان ، دروازه شیراز ، ابتدای چهارباغ بالا ، کوی بهار آزادی ، مجتمع بهار ، طبقه دوم - تلفن : 36206186 - 09383657786
جراحی زیبایی و ترمیمینوبت دهی اینترنتیدرمان قطعی خونریزی رحمی

تنگ کردن واژن

واژن :

واژن قسمتی از سیستم تناسلی خانمهاست که از یک طرف با رحم و از طرفی با ناحیه پرینه مرتبط است . واژن ازلایه مخاطی و عضلانی تشکیل شده است و قابلیت ارتجاع و انعطاف پذیری بالایی دارد و به همین دلیل از نظر فیزیکی و عملکردی در رابطه جنسی و نیز زایمان نقش مهمی دارد. به مرور زمان بسیاری از خانمها دچار ریلکسی و شل شدن بافت واژن شده بطوریکه خاصیت ارتجاعی ان از بین رفته و باعث ایجاد مشکلاتی می شود.

دلایل تنگ کردن واژن :

بعضی از خانمها بدلیل زایمانهای متعدد و یا چاقی و شل شدن و افتادگی بافتهای پرینه و واژن ، در رابطه جنسی دچار مشکلاتی می شوند که باعث نارضایتی خود و همسرشان می شود . خروج هوا و ایجاد صدا از واژن نیز یکی از شکایات خانمهایی است که از شلی واژن رنج می برند. همچنین بیرون زدگی بافت واژن و دفورمیتی ناحیه پرینه باعث جذب عفونت بیشتر در این افراد می شود. به همین علت بانوان بدنبال راهکاری برای جمع ترشدن و تنگ کردن بافت واژن هستند.

روشهای تنگ کردن واژن :

تنگ کردن واژن توسط متخصص و جراح زیبایی زنان و به چند روش انجام می شود:

1- تنگ کردن واژن با لیزر :

بعضی از روشهای تنگ کردن واژن مانند لیزرکه در بعضی مراکز زیبایی انجام می شوند ، ماندگاری زیادی ندارند و باید مجدد تکرار شوند .اما درمان قطعی هم برای تنگی واژن وجود دارد .

2- تنگ کردن واژن با جراحی :

بانوانی که ازریلکسی و گشاد بودن واژن خود نارضایتی دارند می توانند با مراجعه به بهترین متخصص و جراح زیبایی زنان ، تحت معاینه و بررسی قرار بگیرند.انتخاب روش درمان شلی و گشادی واژن به عهده جراح زیبایی واژن می باشد که پس از معاینه مشخص می شود.

بهترین روش تنگ کردن واژن :

جراحی واژینوپلاستی ، قطعی ترین و ماندگار ترین روش تنگ کردن واژن است. واقعیت این است که انواع جراحی هایی که توسط جراح زیبایی زنان بر روی پرینه و واژن انجام می شود همیشه جنبه زیبایی ندارند و بعضی از انها جنبه درمانی دارند. بنابراین میتوانید با مراجعه به بهترین جراح زیبایی واژن ، از نتایج درمان خود رضایت داشته باشید.

واژینوپلاستی :

واژینوپلاستی در واقع تنگ کردن واژن با استفاده از عمل جراحی است و معمولا در بیمارستان انجام می شود. مزیت واژینوپلاستی این است که هم اثر ماندگار دارد و روش قطعی تنگ کردن واژن محسوب می شود و هم اینکه جراح می تواند سایر اعمال زیبایی واژن مانند لابیاپلاستی ، پرینورافی و.... را همزمان با ان انجام دهد.

تنگ کردن واژن در اصفهان :

امروزه بانوان بیش از قبل به ظاهر بدن و حفظ زیبایی خود اهمیت می دهند و مراجعه به بهترین متخصص و جراح زیبایی واژن در اصفهان و مؤثرترین روشهای جوانسازی واژن را در اولویت قرار میدهند چرا که بر این امر واقف هستند که بهترین نتیجه عمل بستگی به تبحر و ظرافت خاص جراح دارد..انواع روشها برای جراحی تنگ کردن واژن در اصفهان انجام می شوند . از جمله تنگ کردن واژن با نخ ، تنگ کردن واژن با لیزر و روش جراحی ( واژینوپلاستی ) . جهت کسب اطلاعات بیشتردر مورد انواع روشهای تنگ کردن واژن می توانید به بهترین جراح زیبایی زنان در اصفهان مراجعه فرمایید.

کیلینیک دکتر منصوره پژمان منش فوق تخصص نازایی و جراح زیبایی زنان در اصفهان ، پذیرای بانوان عزیز در زمینه مشاوره و انجام انواع روشهای جوانسازی و زیبایی واژن از جمله لابیا پلاستی ، پرینورافی ، واژینوپلاستی و رفع تیرگی ناحیه تناسلی و...می باشد . شما عزیزان میتوانید جهت هماهنگی با شماره های زیر تماس بگیرید: 03136206186
09383657786

دکتر منصوره پژمان منش جراح و متخصص زنان و زایمان ، فوق تخصص نازایی و IVF
آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :انصاری [ 1402-11-28 ]
سلام خانم دکتر پژمان منش . عمل زیبایی واژن برام انجام دادین که خیلی راضی هستم. دوره نقاهتم خیلی کوتاه بود و اصلا درد نداشتم. ممنون

ع ش [ 1402-10-22 ]
خانم دکتر مهربون . شما با دقت و مهارت عمل واژینوپلاستی برام انجام دادین که خیلی عالی بود و با اینکه چند سال گذشته من راضیم.

رها مهرابی [ 1402-02-13 ]
سلام خانم دکتر خسته نباشی من سزارین اما میخام واژنم تنگ بشه به نظرتون چکار کنم میشه راهنماییم کنید ممنون میشم

ساناز م [ 1399-12-17 ]
سلام خانم دکتر پژمان منش عزیز. خواستم اینجا ازتون تشکر کنم . هم بابت اخلاق و برخورد خوب و هم بابت عمل زیبایی که برام انجام دادین. خیلی راضی بودم . انشاله همیشه سلامت باشین.

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عوارض آبله مرغان در بارداریعوارض آبله مرغان در بارداری

ابتلا مادر باردار به ابله مرغان در تمام موارد باعث ابتلا جنین نمی شود و احتمال درگیری جنین بستگی به سن حاملگی مادر در زمان تماس با ابله مرغان دارد. ... ادامه مطلب

عوارض ناهنجاری های جفت در بارداریعوارض ناهنجاری های جفت در بارداری

در اوایل بارداری جفت در بسیاری موارد در موقعیت پایین رحم قرار دارد . دراین موارد توصیه می شود جهت پیشگیری از خونریزی سه ماه اول حاملگی ، مادر باردار ... ادامه مطلب

شرایط بارداری در سن بالاشرایط بارداری در سن بالا

بارداری در سن بالا جزو حاملگی های پر خطر محسوب می شود و مراقبت های دوران بارداری باید بصورت ویژه صورت گیرد. در این شرایط، ازمایشات و.... ... ادامه مطلب

بیوگرافی

دکتر منصوره پژمان منش
رتبه برتر بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان
فلوشیپ فوق تخصصی ناباروری، IVF و لاپاراسکوپی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
عضو انجمن باروری وناباروری ایران ( ISRM )
مسؤول فنی مرکز ناباروری بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان
دوره جراحی زیبایی زنان


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین