منو اصفهان ، دروازه شیراز ، ابتدای چهارباغ بالا ، کوی بهار آزادی ، مجتمع بهار ، طبقه دوم - تلفن : 36206186 - 09383657786
جراحی زیبایی و ترمیمیدرمان قطعی خونریزی رحمیفریز تخمک و جنین

تنگ کردن واژن

واژن :

واژن قسمتی از سیستم تناسلی خانمهاست که از یک طرف با رحم و از طرفی با ناحیه پرینه مرتبط است . واژن ازلایه مخاطی و عضلانی تشکیل شده است و قابلیت ارتجاع و انعطاف پذیری بالایی دارد و به همین دلیل از نظر فیزیکی و عملکردی در رابطه جنسی و نیز زایمان نقش مهمی دارد. به مرور زمان بسیاری از خانمها دچار ریلکسی و شل شدن بافت واژن شده بطوریکه خاصیت ارتجاعی ان از بین رفته و باعث ایجاد مشکلاتی می شود.

دلایل تنگ کردن واژن :

بعضی از خانمها بدلیل زایمانهای متعدد و یا چاقی و شل شدن و افتادگی بافتهای پرینه و واژن ، در رابطه جنسی دچار مشکلاتی می شوند که باعث نارضایتی خود و همسرشان می شود . خروج هوا و ایجاد صدا از واژن نیز یکی از شکایات خانمهایی است که از شلی واژن رنج می برند. همچنین بیرون زدگی بافت واژن و دفورمیتی ناحیه پرینه باعث جذب عفونت بیشتر در این افراد می شود. به همین علت بانوان بدنبال راهکاری برای جمع ترشدن و تنگ کردن بافت واژن هستند.

روشهای تنگ کردن واژن :

تنگ کردن واژن توسط متخصص و جراح زیبایی زنان و به چند روش انجام می شود:

1- تنگ کردن واژن با لیزر :

بعضی از روشهای تنگ کردن واژن مانند لیزرکه در بعضی مراکز زیبایی انجام می شوند ، ماندگاری زیادی ندارند و باید مجدد تکرار شوند .اما درمان قطعی هم برای تنگی واژن وجود دارد .

2- تنگ کردن واژن با جراحی :

بانوانی که ازریلکسی و گشاد بودن واژن خود نارضایتی دارند می توانند با مراجعه به بهترین متخصص و جراح زیبایی زنان ، تحت معاینه و بررسی قرار بگیرند.انتخاب روش درمان شلی و گشادی واژن به عهده جراح زیبایی واژن می باشد که پس از معاینه مشخص می شود.

بهترین روش تنگ کردن واژن :

جراحی واژینوپلاستی ، قطعی ترین و ماندگار ترین روش تنگ کردن واژن است. واقعیت این است که انواع جراحی هایی که توسط جراح زیبایی زنان بر روی پرینه و واژن انجام می شود همیشه جنبه زیبایی ندارند و بعضی از انها جنبه درمانی دارند. بنابراین میتوانید با مراجعه به بهترین جراح زیبایی واژن ، از نتایج درمان خود رضایت داشته باشید.

واژینوپلاستی :

واژینوپلاستی در واقع تنگ کردن واژن با استفاده از عمل جراحی است و معمولا در بیمارستان انجام می شود. مزیت واژینوپلاستی این است که هم اثر ماندگار دارد و روش قطعی تنگ کردن واژن محسوب می شود و هم اینکه جراح می تواند سایر اعمال زیبایی واژن مانند لابیاپلاستی ، پرینورافی و.... را همزمان با ان انجام دهد.

تنگ کردن واژن در اصفهان :

امروزه بانوان بیش از قبل به ظاهر بدن و حفظ زیبایی خود اهمیت می دهند و مراجعه به بهترین متخصص و جراح زیبایی واژن در اصفهان و مؤثرترین روشهای جوانسازی واژن را در اولویت قرار میدهند چرا که بر این امر واقف هستند که بهترین نتیجه عمل بستگی به تبحر و ظرافت خاص جراح دارد..انواع روشها برای جراحی تنگ کردن واژن در اصفهان انجام می شوند . از جمله تنگ کردن واژن با نخ ، تنگ کردن واژن با لیزر و روش جراحی ( واژینوپلاستی ) . جهت کسب اطلاعات بیشتردر مورد انواع روشهای تنگ کردن واژن می توانید به بهترین جراح زیبایی زنان در اصفهان مراجعه فرمایید.

کیلینیک دکتر منصوره پژمان منش فوق تخصص نازایی و جراح زیبایی زنان در اصفهان ، پذیرای بانوان عزیز در زمینه مشاوره و انجام انواع روشهای جوانسازی و زیبایی واژن از جمله لابیا پلاستی ، پرینورافی ، واژینوپلاستی و رفع تیرگی ناحیه تناسلی و...می باشد . شما عزیزان میتوانید جهت هماهنگی با شماره های زیر تماس بگیرید: 03136206186
09383657786

دکتر منصوره پژمان منش جراح و متخصص زنان و زایمان ، فوق تخصص نازایی و IVF
آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :انصاری [ 1402-11-28 ]
سلام خانم دکتر پژمان منش . عمل زیبایی واژن برام انجام دادین که خیلی راضی هستم. دوره نقاهتم خیلی کوتاه بود و اصلا درد نداشتم. ممنون

ع ش [ 1402-10-22 ]
خانم دکتر مهربون . شما با دقت و مهارت عمل واژینوپلاستی برام انجام دادین که خیلی عالی بود و با اینکه چند سال گذشته من راضیم.

رها مهرابی [ 1402-02-13 ]
سلام خانم دکتر خسته نباشی من سزارین اما میخام واژنم تنگ بشه به نظرتون چکار کنم میشه راهنماییم کنید ممنون میشم

ساناز م [ 1399-12-17 ]
سلام خانم دکتر پژمان منش عزیز. خواستم اینجا ازتون تشکر کنم . هم بابت اخلاق و برخورد خوب و هم بابت عمل زیبایی که برام انجام دادین. خیلی راضی بودم . انشاله همیشه سلامت باشین.

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
علایم سرطان تخمدانعلایم سرطان تخمدان

سرطان تخمدان در مراحل اولیه ممکن است بدون علامت باشد و یا علایمی مشابه با دیگر شرایط مانند سندرم پیش از قاعدگی داشته باشد.اولین و مهمترین روش تشخیص ... ادامه مطلب

عوارض آبله مرغان در بارداریعوارض آبله مرغان در بارداری

ابتلا مادر باردار به ابله مرغان در تمام موارد باعث ابتلا جنین نمی شود و احتمال درگیری جنین بستگی به سن حاملگی مادر در زمان تماس با ابله مرغان دارد. ... ادامه مطلب

لابیاپلاستیلابیاپلاستی

لابیاپلاستی بصورت سرپایی و با بیحسی موضعی انجام میشود و اگر توسط جراح زنان و زیبایی ماهردر کلینیک یا مطب معتبر انجام شود، کاملا بی خطر خواهد بود ... ادامه مطلب

بیوگرافی

دکتر منصوره پژمان منش
رتبه برتر بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان
فلوشیپ فوق تخصصی ناباروری، IVF و لاپاراسکوپی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
عضو انجمن باروری وناباروری ایران ( ISRM )
مسؤول فنی مرکز ناباروری بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان
دوره جراحی زیبایی زنان


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین