منو اصفهان ، دروازه شیراز ، ابتدای چهارباغ بالا ، کوی بهار آزادی ، مجتمع بهار ، طبقه دوم - تلفن : 36206186 - 09383657786
نوبت دهی اینترنتیفریز تخمک و جنینجراحی زیبایی و ترمیمی

روشهای لابیاپلاستی

تکنیک های لابیاپلاستی :

لابیاپلاستی یکی از رایجترین و پرطرفدارترین اعمال جراحی زیبایی واژن در بانوان و دختران جوان می باشد که بطور سرپایی هم انجام می شود. با عمل لابیاپلاستی ، جراح زیبایی زنان به شما کمک میکند تا علاوه بر جنبه زیبایی و ظاهری لابیاپلاستی مانند کوچک شدن لابیا ها و رفع تیرگی و بافت اضافه لابیا ، از مزایای درمانی آن مانند کاهش عفونت واژن و بهبود روابط جنسی هم بهره مند شوید. لابیاپلاستی به چند روش انجام می شود .

روشهای لابیاپلاستی :

لابیاپلاستی هم به روش جراحی ( برش و بخیه با تیغ جراحی ) و هم توسط لیزر ( برش با لیزر ) انجام می شود و هر دو روش بصورت سرپایی و با بی حسی موضعی قابل انجام است.اما در مورد اینکه کدام روش بهتر است بایستی با بهترین جراح لابیاپلاستی مشورت کنید.

جراحی لابیاپلاستی :

در این روش برش روی لابیا با تیغ جراحی صورت می گیرد و بافت اضافی به اندازه استاندارد برداشته می شود . چند روش جراحی لابیاپلاستی وجود دارد . لابیاپلاستی به روش جراحی هم بصورت سرپایی با بی حسی موضعی و هم در اتاق عمل انجام می شود. در صورتی که نظر جراح بر انجام جراحی دیگری همزمان با لابیاپلاستی ( مانند هودکتومی ، تنگ کردن واژن ، پرینورافی و ....) باشد انجام ان در اتاق عمل توصیه می شود.در این روش از نخ بخیه قابل جذب برای کنار هم قرار گرفتن بافت استفاده می شود و هیچ احساس ناخوشایندی برای بانوان ایجاد نمی کند.

بهترین روش جراحی لابیاپلاستی :

انتخاب روش جراحی لابیاپلاستی بعهده جراح زیبایی واژن می باشد.در نوعی که بهترین پزشکان جراحی زیبایی واژن انجام می دهند ( روش wedge ) ، نه تنها لابیا ظاهر مناسبی پیدا میکند بلکه از نظر مسایل جنسی هم مشکلی بوجود نمی اید. در واقع یکی از مهمترین مزیت ها و ویژگیهای این روش ، عدم آسیب به اعصاب حسی واژن و لابیاهاست .مزیت دیگراین روش این است که تیرگی لبه های واژن هم برطرف شده و نسبت به قبل از عمل لابیاپلاستی تفاوت محسوس و خوشایندی ایجاد می کند.بسیاری از پزشکان جراح زیبایی زنان طرفدار این روش هستند ، زیرا ظرافت بیشتری را می توانند اعمال کنند و همچنین خونریزی کمتری حین عمل خواهیم داشت.

لابیاپلاستی با لیزر :

در روش لابیاپلاستی با لیزر که بصورت سرپایی و با بی حسی موضعی در کلینیک انجام می شود ، برش لابیا با لیزر انجام شده و ممکن است نیاز به بخیه هم داشته باشد. بعضی از پزشکان جراح زیبایی واژن از این روش استفاده می کنند .اما شکل و ظاهر لابیا بعد از لیزر با بعد از عمل متفاوت است. مراقبت های بعد از لابیاپلاستی در هردو روش جراحی و لابیاپلاستی با لیزر یکسان است.

بهترین روش لابیاپلاستی در اصفهان :

لابیاپلاستی به هر دو روش جراحی و لیزر، توسط بهترین پزشکان جراح زیبایی واژن و جراح لابیاپلاستی اصفهان انجام می شود. سلیقه و ظرافت عمل جراح در رضایت بانوان و تغییرات ایجاد شده بسیار مؤثر است.لابیاپلاستی در صورتی که توسط جراح ماهر انجام شود هیچ گونه عوارضی ندارد.

کلینیک فوق تخصصی دکتر منصوره پژمان منش متخصص و جراح زیبایی واژن در اصفهان آماده پذیرایی بانوان عزیز جهت لابیاپلاستی ، کربوکسی تراپی و سایر جراح های زیبایی واژن می باشد . شما عزیزان می توانید از طریق شماره های سایت تماس بگیرید.

دکتر منصوره پژمان منش جراح و متخصص زنان و زایمان ، فوق تخصص نازایی و IVF
آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :شیرین ک [ 1402-09-14 ]
خانم دکتر سلام. دوستم پیش شما لابیاپلاستی انجام داده و خیلی راضی بود. من هم میخوام برام انجام بدین اما نمیدونم بعد از بارداری بیام یا قبلش؟

مریم نادری [ 1402-08-22 ]
با سلام جهت مشاوره با لا بیاپلاستی

مریم س [ 1399-08-01 ]
خانم دکتر پژمان منش عزیز خواستم ازتون تشکر کنم . لابیاپلاستی که برام انجام دادین خیلی عالی بود. الان که دوماه گذشته شکلش خیلی خوب شده و تیرگی ها هم برطرف شده.کارتون عالیه.

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
سندرم پیش از قاعدگیسندرم پیش از قاعدگی

سندرم پیش از قاعدگی معمولا در افرادی که تخمک گذاری و سیکل های منظمی دارند ایجاد می شود. علایم سندرم پیش از قاعدگی در حدود دو هفته قبل از شروع پریود ... ادامه مطلب

سرطان تخمدانسرطان تخمدان

تحقیقات مختلف نشان داده اند که مصرف داروهای تحریک تخمدان و عوارض داروهای نازایی در درمان ناباروری ، نقشی در ایجاد سرطان تخمدان در آینده .... ... ادامه مطلب

انواع جفتانواع جفت

در صورتی که محل اتصال جفت به برش قبلی سزارین باشد که باعث چسبندگی جفت می شود ، ممکن است دچار خونریزی در طول بارداری شده و یا موقع زایمان ... ادامه مطلب

بیوگرافی

دکتر منصوره پژمان منش
رتبه برتر بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان
فلوشیپ فوق تخصصی ناباروری، IVF و لاپاراسکوپی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
عضو انجمن باروری وناباروری ایران ( ISRM )
مسؤول فنی مرکز ناباروری بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان
دوره جراحی زیبایی زنان


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین